yakut özcan kişisel blog: Raspberry pi Java blink örneği

5 Ocak 2017 Perşembe

Raspberry pi Java blink örneği

Merhabalar hep python paylaşıyordum sonra dedim ki neden Java yok. Benim en sevdiğim programlama dili olan Java ile basit bir şekilde led yakıp söndürme uygulaması kodları paylaşacağım.

Led bağlantı şekli
Led +(Anot) RPi_Pin=GPIO_07 
Led -(Katot) RPi_Pin=Ground
 Uygulamayı dizüstü bilgisayarımda Netbeans ile yazdım ve derledim. 
Derledikten sonra dist klasörünü sıkıştırıp yine dizüstü bilgisayarımda kurulu olan web server(NGINX,Apache..) ile raspberry pi içerisine indirdim.(wget 192.168.10.10/dist.zip) 
Uygulama ekran görüntüsü

Uygulama Github:
dist.zip içinde derlenmiş java uygulaması mevcut. Netbeans için gerekli kütüphane de dist içerisinde mevcut.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumlar