yakut özcan kişisel blog: Etcher ile işletim sistemi bağımsız ön yüklenebilir diskler oluşturma

4 Şubat 2017 Cumartesi

Etcher ile işletim sistemi bağımsız ön yüklenebilir diskler oluşturma

Etcher
Merhaba arkadaşlar 101. yazım ile karşınızdayım. Bu yazımda başlıktan da anlaşılacağı üzere işletim sistemi bağımsız yani çoğu işletim sisteminde kullanabileceğiniz bir bootable usb disk ve sd kart hazırlama programından bahsedeceğim. Ben ubuntu üzerinde raspberry pi için sd kart oluşturmakta kullanıyorum. Grafiksel arayüz ve stabil olması benim çok hoşuma gitti.


Kendi sitesinde hazırlanmış olan bu gif ile ne kadar basit olduğu anlaşılıyor. Kullanacak olduğunuz imajı seçiyorsunuz ardından sd kart veya usb belleği son olarak "flash" yazma işlemini başlatıyorsunuz.


Ben yazımı yazarken desteklenen işletim sistemleri ve güncel sürümleri.

Etcher indirmek için

Github link

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumlar